måndag 24 september 2012

Den om Liten

Ja, då var kalasinbjudningskorten inhandlade, så nu ska de bara skrivas och skickas! 
Och det märks ju vem som valt korten - Liten!


Ja, han är och förblir min Liten, oavsett hur gammal han kommer bli! När han fyller 10, 25, 63 eller 130 - han är min Liten! Och nu blir denna lille man, 2 år på bilden, snart 6 år! Om ett par veckor bara... Var tog tiden vägen? Min Liten med de stora ögonen och det rena hjärtat, Liten med alla känslor närvarande, stoora blöta tårar och ett smittande skratt! Min Liten med humöret och humorn och de blöta pussarna! Min Liten som fortfarande tycker det är ok att krama och pussa sin mamma, fastän tjejerna ser på. 
Min lilla Liten! 


Hjälten hela dagen! Japp, Captain Jack Sparrow kommer seglandes med kalasinbjudan! Det blir bra det. Och det är ju absolut dags att börja tänka på present, får väl ta en runda i Stora Människobyn utan Liten så där efter skolan någon dag, så jag får gå i lugn och ro. För fråga honom kan man ju inte, han önskar sig ju aaaaallt i heeeeela väääääärlden! Så, det blir nog bara till att köra uteslutningsmetoden. 

Liten blir stor!

Ps. Japp, inte ett enda oredigerat foto i bloggen längre, allt tack vare Frugan!

1 kommentar:

  1. Det är stort att fylla 6 år. Tryggt liten men också spännande stor. :)

    Och vad kul att ha ett kalas att se fram emot. Vi får nog allt ta och ha ett Jack Sparrow-kalas här hemma också. Bara för att vi älskar Jack Sparrow och Johnny Depp. ;)

    Kram på dig♥

    SvaraRadera