söndag 2 september 2012

Den om evighetsjobb

Ja, här sitter jag och försöker flytta filer från en dator till en annan, samtidigt som jag tränar mig på det nya större tangentbordet också... Fantastiskt vad jag har anpassat mig till den lilla datorn, nu trycker jag fel hela tiden känns det som och hittar inte tangenterna lika fort som jag brukar... Så om det kommer in fler bokstäver än vad det ska vara i ett ord, eller fel bokstäver eller en massa konstiga tecken, så vet ni varför...

Det roligaste med att flytta filer är att jag hittar en massa saker, bilder och dokument som jag helt glömt av och just nu håller jag på med evighetsarbetet att flytta foton. Ja, jag vet att det vore lättare att använda Hemgrupp mellan datorerna men det fungerade i 3 timmar igår och nu får jag bara igång det från den ena datorn men inte den andra. Mycket irriterande!! Så jag flyttar dem via min mail - lägger in i ett utkast, laddar ner till den andra dator... Mycket tid krävs! Samtidigt så har jag rensat bort en hel del bilder och annat som jag verkligen inte behöver spara längre, så ok, förena nytta med nöje så ska det väl lösa sig tillslut.

Men jag ville bara skicka ett litet meddelande om att jag fortfarande lever och att jag finns här och att jag alldeles snart kommer kunna vara lite mer aktiv igen! Håll ut, sötnosar, snart är allt som vanligt igen!
Bjuder på lite bilder som exet tog en julshoppingsrunda till A Mouse In A House, som jag hittade nu igen, vackert vackert och helt bortglömt tills nu.





Och ja!! 
Kommer ni på Någons Fru-Emmas nya bloggevent??
Jag har anmält mig i alla fall - hoppas vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar