söndag 11 mars 2012

Att vilja vinna igen!


Sötnöten Tindy har en tävling på gång!
Man ska sätta ihop en outfit som passar ihop med yttepyttesötisväskan i mitten! Till iPhonen som är mitt liv!! 
Jag har allt i min telefon - helt urdåligt egentligen eftersom om jag tappar den.... KATASTROF!!!
Så jag skulle verkligen behöva en sån där snyggoväska - så jag slipper leta efter mitt liv hela tiden. Tindy nämner nämligen att man kan ha Lypsyl, kreditkort osv på baksidan - vilket för mig betyder Lifesaver!
Så nu håller jag tummarna för att jag vinner så klart! 
De underbara kläderna som jag satt ihop, hamnar högst upp på min Wishlist för sommaren, allt finns att finna hos Folk som också anordnar tävlingen!

Lovely Tindy och lovely Folk! Jag ska spara ihop massor med spending money och komma in och prova allt i hela affären!! Fram tills dess, håller jag tummarna!!


4 kommentarer:

  1. Oj, så mycket fint!! Du trodde du var en av de sista som installerade instagram... Det är du inte ;) ;)
    Jag vill också ha en sån, jag vill wordfeuda jöööö!!
    Hoppas du vinner den fina väskan.
    Ha en härlig start på veckan, kram Jenny

    SvaraRadera