måndag 19 mars 2012

Att frysa om nacken

Bild tagen med Instagram 

Bild: Malin

Jahaja, där rök håret av i alla fall då!
Ha, supernöjd och ska bara lära mig hur man använder vax, tro det eller ej, har aldrig använt det innan...Saltvattenspray och Dust-it, inga problems, vax - no go!
Men jag ska nog behärska det med snart, gäller väl bara att träna, träna, träna!

Fick förresten nya dojs. De andra gick sönder efter 3 månader och jag gick tillbaka med dem och frågade om det verkligen skulle vara så. Och vips, så hade jag nya balansbollar under fötterna! Tog ett par RunTone denna gången eftersom de enda EasyTone de hade nu, var de jag redan provat och inte kunde ha.
Och vill ni veta en sak?
Sedan jag började gå med dessa balansbollsskorna, har jag gått ner två jeansstorlekar, fått buns of steel och vader som minsann inte skäms för sig på Beach 2012! Och början till magrutor på magen!
Imorgon ska jag passa på att väga mig också, så får vi väl se om det gjort någon skillnad kilomässigt också.

But I dooooo love my shoes and my new hair!


1 kommentar:

  1. Snyggt!!!
    Blir lite sugen på att prova såna skor som du har...
    Ha en härlig fortsättning på veckan, kram Jenny

    SvaraRadera